در پایین به بیشترین سوالات توسط مشتری ها پاسخ داده ام چون این سوالات برای همه ی مشتریان پیش میاد و ازم سوال میکنند تصمیم گرفتم صفحه ای مختص به اینکار درست کنم که قطعا برای شماها هم پیش میاد
1-چطوی میتوانم ثبت سفارش کنم؟
-در واتس اپ 09107101394
2-سفارشم کی بدستم میرسه؟
تحویل سفارشات بستگی به پست داره گاهی مواقع کمتر از یه هفته گاهی هم بیشتر از یه هفته زمان میبره تا سفارشتان بدستتان برسد
3-ارسال به چه صورته؟
ما یک روز در هفته یعنی شنبه ها ارسال داریم و ارسالی ها توسط اداره پست انجام میشود
ثبت سفارشات از روز شنبه آغاز میشود و تا روز 3شنبه مهلت ثبت سفارش است و ممنون میشم سفارشات خود را بموقع انجام بدید که هیچ مشکلی پیش نیاد
4-آیا تا بخواد سفارش بدستمان برسد فاسد و خراب نمیشن؟
خیر.همگی محصولاتم ماندگاری بالایی دارند
5-چرا بسته دومم هنوز نرسیده؟
سفارشات شما عزیزان ممکنه زیاد باشه و 2 یا 3 جعبه باشن و همگی توی یه جعبه قطعا چون جا نمیشن و برای جابجایی و حمل توسط پست مشکل سازه به همین دلیل در جعبه های کوچکتر و بیشتری قرار میدم و پست ممکنه همزمان با هم جعبه های سفارشات تون را تحویل ندن که اصلا جای نگرانی نیست و جعبه های بعدی هم با تاخیر 2 یا 3 روزه تحویلتون میدن
6-چرا خرماها شکرک زده؟
خرمای خانگی بدلیل اینکه شیره طبیعی دارند در زمستان و هوای سرد شیره شان شکرک میزند و این امری کاملا طبیعی و اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست و شیره طبیعی در هوای سرد شکرک میزند و می ماسد ولی خرماهای شرکتی بدلیل اینکه از شیره صنعتی استفاده کرده اند شکرک نمیزند
راه حل:
چون در زمستان خرما سفت میشود و شیره اش شکرک میزند باید خرماها را جای گرم مثلا کنار بخاری یا شوفاژ قرار داد تاهم خرماها نرم شوند و هم شیره شان روان تر شود
7-چرا شیره ی خرما می ماسد و شکرک میزند؟
یکی از راههای تشخیص طبیعی و خالص بودن شیره خرما این هستش که در هوای سرد میماسد و شکرک میزند اما شیره صنعتی در هوای سرد همیشه روان است
برای اینکه شیره طبیعی خرما در زمستان چون شکرک میزند روان بشود باید جای گرم مانند کنار بخاری قرار داد و یا میتوان بروش بن ماری آن را گرم و روان کرد